090909

Don't let it bring you down
It's only castles burning


Nu har jag äntligen skrivit klart min insändare i debatten om rosorna rådhusparken; fuck Bill och alla andra jävla idiotiska kultursnobbar. Och nej, denna insändare är inte skriven till VK för er som tänker tanken, utan till NuKo'n, myeeees.

Idag har jag haft personlighetsklyvning (fast det har jag väl varje dag iofs) och det var en spännande upplevelse. Jag trodde dessutom att jag var för trött för att spela piano. Men av någon anledning provade jag ändå, trots att jag var på dåligt humör just då. Döm av min förvåning när det gick så jävla hundraprocentigt rätt. Älskar dem stunderna, som tyvärr är i minoritet.

Torsdag imorrn, betyder fredag i övermorgon which means SNART HELG. Tack.

Orka blogga, egentligen... such a waste of time



Nu stupar jag.

AH, sovmorgon imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0