2 dagar kvar till Tinikasssss!

yes sir, I can boogie!

fast det kan jag inte. Igår fikade jag med Hannis på Station och det ägde, för man hade ju fan inte varit där på tusentals år! Sedan fick vi 500 000 parfymprover av Avril Lavinge nya (som jag förövrigt redan hade parfymprov på, hemma, sedan innan) och "Kapten Kid och det oändliga sommarlovet" faller mig fan inte i smaken, för att uttrycka mig milt.

Snart ska jag möta mr Lova Lova på stan, gissa VAD jag ska göra där????


(Pssst; det börjar på F och slutar på ikkka)

När kommer mina finisar hem??????? RING

VECKANS LÅT:
Heart of Glass - Blondie.
Den skall spelas på min 18årsfekke tillsammans med alla andra asbra låtar, så därför tänker jag på den kommande festen när jag hör den :D:D:D:D:D:D
(jag är kanske lite för taggad på nåt som händer om typ 8 veckor but I dont giva a fucking shit)


du gå nu? jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0