Achtung bitte!

Oj, jag glömde ju att även Scheisse är veckans låt. Ebba Grön äger, unt ich heise Ebba.


Fan vad icke tilltalande tyska är, fast det var ju ingen nyhet. Tacka vet jag ryska!

Stan ägde, det var trevligt och Station 4evahhh typ lixom ba! Det var mucho personas överallt på gatorna och torgen, Lova hade en fin jacka och vi bjöds på medeltida danser, bondens marknad och VIPgalan. SHIT känns nästan som att jag bor i Estocolmo näre händer så mkt i centrum!!!!


Nu ska jag gå och emoa mig lite. Hej då




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Muy bien well yes indeed jaaa

2009-09-05 @ 15:58:03
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

älska språkkkkkk????? Eh siiiii!

2009-09-05 @ 16:18:28
Postat av: Tinikaka

filippaaaa glöm ej din minidator imorgon! MOVIE-TIMEEE!!!! hoppas vi kan kirra filmsalen!

2009-09-06 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0