Clementine

Albumet Motown - The Very Best Of The 60's rekommenderas starkt till er med spotten. Plus att vad FAN vill de när de gör mygelreklamer? Muse snackar bara "Åhhh köp Premium så får ni höra vårt nya album" (på engelska då) men jag råkade snoka reda på att man kan lyssna det albumet TROTS att man inte har premium!

Och ja, jag vet att de brukar släppa vissa album tidigare på premium än på vanliga, men då ska de fan inte göra reklam för premium när albument väl finns på vanliga.

Fast jag lyssnar inte på Muse så ur den aspekten så är detta helt ointressant. Men själva principen kan man allt ifrågasätta ändå



Idag hade vi studentmössprovning på skolan. Det var lite stressigt och massa folk överallt och företaget försökte (och lyckades med många vilsna själar...) pracka på dessa extatiska taggade ungdomar en massa skitsaker för mången penningar.

Som om det inte räcker med att själva mössans pris kommer from hell? 580 kr kostar mitt kalas. Men mössan blev så fin iaf, blir aslycklig när jag tänker på den :):):)

Men jag vidhåller vid att det är lite valuta för pengarna. Man får mer nöje av att elda upp en hundralapp och titta på. Vilket jag och Eija snackade om att göra någon gång "som en protest mot kapitalismen" hahaha, vi ser hur det blir med det.

Nu ska jag se film (älska sovmorgnar (L)(L)(L))

Kommentarer
Postat av: Monka

Studentmössaaaa kul :D



Btw: "you have bewitched me" - Sleepy Hollow med Burtan och Deppannnn! :D

2009-09-16 @ 00:37:58
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

OMGGGG HÅRDING du vet att det är olagligt att förstöra pengar va?!?!?

2009-09-16 @ 17:07:01
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

OMGGGG HÅRDING du vet att det är olagligt att förstöra pengar va?!?!?

2009-09-16 @ 17:07:08
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

japp det vet jag; man äger bara värdet av pengarna, inte den själva fysiska sedeln/mynten :)

2009-09-16 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0