Free

Jag vill härmed hylla kaffebryggare tillverkade i termosmaterial! Man kan kila upp och ta påtår på påtår all night long, och ändå är kaffet alltid varmt!!!!! Kanske hur värt som helst.





Jag kom vidare i Yoshi's Island, väldigt roligt med banan som blir som en psykedelisk hallucination när Yoshi nuddar i vita, flygande tussar. Typ obehagligt men samtidigt entertaining!


Helg snart, helg snart, helg snart
Snart helg, snart helg, snart helg

"Jag var inte så delaktig i processen"

Hej då


Och varför laggar fejan exakt hela tiden?? Jävla överskattade skitsida....

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag var inte så delaktig i processen



pöss

2009-09-24 @ 00:11:01
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0