hatar rubriker så jävla mycket

Lyssnar denna halvt oseriösa, spontana men jävligt ägiga lista med "Tom Dooley" och "What Should We Do With The Drunken Sailor", alternativt "What Should We Do Do With The Drunken Filippa?" eller "What Should We Do With The Drunken Sailor(Moon)?" (älskar interna skämt)

Klockan tickar mot 19.00 snart och jag har fan inte fått en enda jävla kopp kaffe idag!
Men jag ska ner på Station och se mamma kompa något kristet band (ironiskt, jag vet, men det är american bluegrass precis som mamma+hennes sambo vanligtvis spelar, därför har de kommit ihop med dessa andra musiker, jaja skitsamma). Så kanhända att någon vänlig familjesjäl bjuder minstingen på en kopp svart? Well, I just can say that I hope so.

Kul med insparken idag, även om hela dagen blev lite stressad. Jag gillade Top Modelrummet lite för mkt, men alla hade lyckats mkt bra tycker jag. Sen tog Linnizz, Mollsan och jag bilen mot Myrorna & Kupan. Fann jättefina kristallvinglas (älska kristall, världens finaste, rena ton som håller i sig jättelänge) men jag har som bekant inte flyttat hemifrån ännu (orkar inte köpa sådana saker innan dess menar jag) och hade heller inga pengar ändå så det blev inget med det.

Men jag är glad ändå för det ska bli ägigt och kul att dra till Paltlandet imorrn och träffa Jessigotten imorrn (L)(L)(L)


Nu ska jag dra, har typ bråttom, kom jag på nu

Well, see ya!
PS Hoppas det funkar att länka spotifylistor, har aldrig provat innan nämligeeeeeeeeen DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0