is it really any wonder?

Throw my ticket out the window,
Throw my suitcase out there, too,
Throw my troubles out the door,
I don't need them any more
'Cause tonight I'll be staying here with you.

Jag gillar Bob Dylan. Mycket. Tack Amandus.

Chill dag idag, och nästan hela klassen samlades för att se Stockholmsnatt (med en ung, ful Paolo i huvudrollen som sig själv) på hålet, så jävla dålig men samtidigt kanske lite för bra film!!!! Seren!

Några quotes:

"Vare Mange som jiddra?"

Paolo: -"Vem vare?!!"
kille: - "Det var...NÅN!"

tjej: -"Tjena, läget?"
ful kille som typ är hermafrodit : - "Ah det e lunch!"

På fotot skulle vi ta porträtt. Ibland tar det så sjukt lång tid innan man kommer in i det, man  kan ta 200 skitbilder innan de riktigt bra börjar komma. Som små små guldklimpar i ett badkar fyllt av sand. Precis samma sak är det när man spelar (piano); man kan sitta cplänge och det går äckligt hackigt, men efter en stund flyter det på som smort. Jag gillar när man når målet.

Monka kom hit ikväll och vi såg Ringaren i Notre Dame, underbar fiiilm!!!! Roligaste citatet:

"Frollo var den enda som brydde sig om mig. Jag är ett monster förstår du."

Well actually Im leaving now, BYE


Kommentarer
Postat av: Monka

HAHA älskar Qasis fina pedagogiska små ord där :D



En annan:

"HAN SER UT SÅ" :D

2009-09-08 @ 01:23:41
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

jag hatar ringaren i notre dame :( den är så hemsk!!

2009-09-08 @ 07:44:45
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0