likbrud

Dagen blev otippat nog inte hemsk alls, snarare tvärtom, konstigt nog. Det satt fint att sova ut, kind of ägde ya know. Det äger att måla i ateljén. Att måla med olja & kniv äger. Ä-G-E-R

Det brukar bli pianospelande titt som tätt, när vi har haft lektion i något klassrum innehållandes ett stycke piano. Igår var ett sådant tillfälle och Tatiana Häggschtromskij spelade bl.a Victor's Piano Solo, från Corpse Bride. Bortsett från att Tim Burtons filmer rent allmänt är bäst i världen, så är ju musiken (ofta gjord av Danny Elfman) alltid lika fantastisk. Således även denna låt. Så jag har försökt lära mig lite av den idag, kom en liiiten bit på väg men den är vacker so I'll manage it all someday



Till middag gjorde jag en så helvetes god champinjonsoppa, den var de-li-cious ni vet. Knepet var färsk timjan, minsann (färska kryddor = underskattat). Champinjoner är så fruktansvärt gott.

Nu ska jag städa bort bombnedslaget här. Sen ska jag promenixa, för hösten är till för det.

Kan någon tala om varför höll jag på att avsluta detta inlägg med xoxo för???? Så jävla inte Filippa...
Som Hanna idag: "Den där tavlan är så inte du - rosa, ljusblå och blommor!" haha, så sant så. Sååå sant så

Hejzzzzz

ps. Alla i världen borde se Edward Scissorhands, Sweeney Todd och Nightmare Before Christmas ds

Kommentarer
Postat av: Monka

Hösten är the shiat, jaah?



(alla som INTE har sett de filmerna än är inte värda att leva)

2009-09-30 @ 21:52:00
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

AHAHAH xoxo



hallå jag vill se edward igen för den ägde

2009-10-01 @ 22:00:33
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0