mrsa? no no no!

Jag är för dank för mitt eget bästa.

Det är fekke i mitt rum med kaffe, Depeche Mode, Blondie, Amy Winehouse och snart ska Jessica ringa. Har pratat ca 2 min med henne sen hon flyttade till Piteå förrförra söndagen, så det är på tiden att vi konverserar!

Älskar hösten så otroligt mycket, och nu när den äntligen är här så förstår jag verkligen varför jag så gärna önskade detta i utbyte mot det ibland lite för allvarsamma sommarlovet som rådde. Det är det här jag behöver.

När jag språkat med damen ska jag ut. Kommer äga. Imorrn är det skolfoto och vår klass är för bra för att komma på briljanta idéer men för dåliga på att genomföra dem, så vi får se hur årets BL3bild kommer att arta sig.

Utställningen blev klar idag; har du vägarna förbi the green room - then go visit it!

Adiós.

PS inga elaka antibiotikaresistenta bakterier lever i min kropp! Dö! DS




Update: Jessican hann ringa innan jag han publicera detta, och jag kanske ska dit i helgen hihihihihfnisss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0