Na na na,

Jag har en evighetslång nysningsretning som vägrar ge med sig, trots att jag lyckas nysa ibland. Jävligt irriterande, egentligen


Ett av många bra skäl till att vara vegetarian är att man slipper krubba fucking falukorv. Jag menar är inte det heavenly så säg????

vidrigt....


Man kanske inte diggar mellanöstern supermycket pga deras ibland politiska inkorrekthet här och där; men jag måste säga att kulturen är sjukt fascinerande, och musiken likaså (ok antagligen eftersom musik är en del av kulturen men skitsamma). Jag menar vem gillar inte t.ex musiken till prinsen av egypten, där de faktiskt har med karaktäristiska melodier, instrument samt sång som är typisk mellanösternisch?

Hoppas pappa plockar fram den där LPskivan från Afghanistan.
Se/Läs Flyga Drake, du vill säkerligen besöka Afghanistan som det var innan 70-talet då kommunisterna tog över. Det verkar fan vara paradiset.

Nu ska jag skriva klart svenska/religionsuppsatsen i sista minuten, so I'd better be going now, yeeees?

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0