någon dag i september

Varför är det måndag när det lika gärna kunde ha varit helg? Det enda negativa med att ha riktigt jävla askul någon dag/kväll, är att vardagen känns jävligt grå efteråt. Speciellt den här veckan. Och jag ska aldrig mer åka buss 100, jävla exploateringslinje. Vaddå expresstillägg? JAG åker ju fortfarande exakt samma sträcka ändå? Skumt....

Lewis Hine är (kanske var, har inte wikat han ännu, so I couldn't know when he lived) en riktigt jävla nice fotograf. Har sett många av hans fotografier förrut, men aldrig vetat att han stod bakom kameran.

Nu får jag inte ödsla mer tid. Bokredovisningen imorgon tvingar mig att sträckläsa sista halvan av boken. Hatar det. Måste även skriva utkastet till svenskan. En rolig kväll, med andra ord

Men jag har iaf kaffe här bredvid mig och bra musik, så något positivt finns det väl I guessssss

Hejz

Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, jag däremot har det ju inte som alla andra. Jag var ledig idag och är det imorrn också moha :D

Kaffe och musik äger, jah?



Duu, ska vi styra Café Victoria snart? ;)

2009-09-21 @ 22:42:15
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

We should drink tea or coffee someday, fika :) Kanske hemma hos dig, det var ett tag sen jag var hemma hos dig nu ;/

2009-09-22 @ 14:24:02
URL: http://Jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0