The Captain


Denna dag var det äntligen dags för det vi längtat efter så länge: upproret emot irritationsobjekt nr 1 startade nämligen. I tre års tid har vi stått ut med hennes djävlighet och enough is enough! Kärringen ska UT!!!!!!!

Måste dock säga att klassen är den bästa i hela världen, och ingen jävla idiot ska fan förstöra vår goda stämning. Något måste göras åt denna situation som hon har satt oss i, och vad det blir får framtiden utvisa. Säger som Bowie: Ch-ch-ch-ch-Changes

Men det blir iaf en repris på Great Easternlunchen vi hade i våras, nu på måndag på långhålet. Myyyyys :)


Tittade i massa bilder på datorn och se vad jag fann, en av kissekattungarna som Linn hade i våras. Liten, sööööt?

En positiv grej den här dagen, även om den har genomsyrats av så mycket ilska att blodet kokat, och så mycket irritation (fast även mycket glada skratt och allsång på bilden), är iaf att min sista lön från i somras har kommit! Så nu är det minsann dags för Londonplanning, indeed! Måste göra upp någon slags budget så att man vet hur mycket mer som behövs.

Men jag taggar iaf, i dec eller jan!!!!!

Nu ska jag skissa, skriva brev och ÄTA

hejz

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahha säg bara till om du vill att jag tar dina pengar you knooow the deal

2009-09-24 @ 16:45:25
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: TTTTTT

TAGGA GREAT EASTEEEEERN... GREAT AMAZINGERN

2009-09-25 @ 09:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0