8/9-09

Hello you cccrazy peopleee! Whatza doiiin'?

Idag har jag:

Köpt tevatten för ett randigt mynt ("men de ska man spara juuue!"), recievat ett grekiskt armband med ögonstenar, fått förmaningar från Elin, lärt mig mer ingående om Hare Krishna, planerat helgen, blivit erbjuden fina förslag på teman till the seventh day, ätit torr falafel UTAN äckelaprikossås - märk väl, lyssnat på good good music samt played the piano unt so weiter mm etc osv

Idag blev Umeå Kulturhuvudstad 2014. Nu dansar Lennart Holmlund på borden. Men hans röst är fortfarande lika ful och icketilltalande för det, precis som han själv och hans idéer...

IDAG är det exakt 2 månader kvar till min 18årsdag, det börjar närma sig :):):) (hatar smileys, btw)

Nu har jag important stuff to do; men jag bjussar på en fin bild så länge:




Älskar hamster/cpbilden for ever <333

(märkte nu att jag borde ha beskurit den där uppe men skitsamma orkar inte hej dåååå)

Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, goo bild! :D



Det blir spännande att höra vad det blir för tema på din fest! Tänk bara på att vara ute i god tid så att man hinner satsa jävel på outfit :D

2009-09-09 @ 00:11:23
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Hannaaa!!!

HahahahhahhAHAHAHAHAHHAhAHAhahahahahH!!!!!!!!!!!

2009-09-09 @ 21:57:08
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: mikaela

Hahhha ååh vad den är skön!

2009-09-14 @ 20:50:20
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0