jävla insekt

Kom att tänka på när jag var på Myrorna sist, och fann ett kap. Albumet Laleh (Laleh's första). Kände lyckan pulsera, för endast 15 riksdaler skulle denna källa till glädje kosta mig. Men när jag öppnade fodralet fann jag till min förtret att skivjäveln var utplockad. Då frågar jag mig: Vad är värst?:

1. Att lämna in ett tomt fodral till en second-handbutik istället för att slänga det.
2. Att någon eventuellt stal cd'n, utan fodral, istället för att stjäla hela skiten och motverka dystra miner för nästkommande kunder.
3. Att personalen tar betalt för produkter som de erhållit gratis, och som dessutom ofta är hutlöst dyra, utan att ens titta igenom varans fullständighet/kvalité.

Jag blev less. Och jag vill fortfarande ha albumet. Ska önska en fet beställning från Ginza när jag ökar min summa av ålder.



Trots mitt agg jag hyser mot denna organisation (fast det beror mer på att de utger sig för att verka för välgörande ändamål när det snarare är motsatsen. De tillämpar desinformation med andra ord) så ska jag typ dit på torsdag. Men det kommer bli kul Linnizz, så frukta icket - jag har inte ångrat mig!



Nu rullar iaf The Knife - Silent Shout, som för övrigt var det första albumet jag lyssnade på detta år (kl  06.00 1/1-2009, med andra ord). Ett mycket bra album det med!

Okej, boken var det ja.... den är fortfarande obläddrad. Men mina naglar är röda :):):)

hej då dumma blogg, du har förhäxat mig

Kommentarer
Postat av: Monka

"You have bewitched me"... VILKEN FILM?!?! :D

2009-09-13 @ 21:20:07
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh ska ni på myrorna på torsdag eller vaaa?

2009-09-13 @ 21:39:20
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Emil

Suuurt, men den som stal/lämnade in den hade iallafall god smak?

2009-09-13 @ 21:47:37
URL: http://oceanoz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

nizeee vi åker dit på torsdag va? för jag har inget på torsdagsblocket så skrik ba när du slutar så drar vi!

2009-09-15 @ 15:53:05
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0