bloggar helt utan anledning. ändå kul!!!1



Dränk dina sorger i fika och kaffi fika och kaffi fika och kaffi

fikakaffifikakaffifikakaffifikakaffifikakaffifikakaffifikakaffifikakaffifikakaffifikakaffifikakaffi

Kaffi = dialektalt för kaffe era puckon

Kaffi = Ojojoj; ombyte av stavelserna från ordet... fika. Låtom mig demonstrera: Fi-ka - Ka-fi

Man nyttjar nämligen allt som oftast fika i samband med kaffi. As logical as can be.

Där ser man!

Men om man bortser min dryghet; Så på riktigt:
Det absolut enda skälet till varför jag beger mig till Midyard Midyard är utan tvekan att träffa ma lovely friends i kaffan, fikandes. It's the good life, djeeeze

Vad vore allt utan 6-kronorskaffet, lakritsfudgen, 5-kronorsmacksen, vindruvizarna, havrekakorna etc?

Man undrar ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0