chillsöndag för en gångs skull

Kung söndag, I say! Har umgåtts med min enda och kära syster hela dagen. Först fika på Waynes, långprommis i schitzovädret som till slut blev bra (älskar strandpromenaden väst på stan. Längtar till i juni-juli då det är fucking beautiful där!!!). Gomiddag, och sen blev det spontanklippning och färgning också.

Det paradoxala var att jag just idag kom underfund med att jag för en gångs skull inte skulle färga håret på ett bra tag nu, men jag ångrade mig allt, haha. Första gången någonsin som det räckte med ett (observera singularis) färgpaket, har aldrig skett förr. Ekonomiskt!!! Har fan inte haft så här kort hår sen i sjuan, det är typ till nyckelbenen. Gissar på att jag sammantaget i April klippt bort ca 20 cm (obs överdriver EJ)


C00lish! Sedan kammade jag en nice, unik skinnjacka också. Ni får la se den (och mitt hår) till veckan, guyz. Imorgon skall min lediga dag spenderas med fika på the one and only Café Victoria med Monkaaa, samt pluggz. Blir fan tjill


Mitt hår på denna bild, tagen i fredags, är EJ en sanningsenlig bild av hur det ser ut nu, I tell yall

Kommentarer
Postat av: Emma

VILL SE DITT HÅÅÅÅR!!! ps. you got me, klart det är däj jag e kär i ;) ds.

2010-04-19 @ 13:57:41
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0