♫♪ ♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫

Gårkvällen var fan fucking amazing. Älskade den taggen som ALLA kände innan vi drog till Äpplet, personligen kände jag mig som en peppad, nervös 14-åring som skulle på sin första fekke. Det var sjukt värt!

Förfesten var btw kung, älskar när folk styr BRA musik för en gångs skull. Haha och jag gjorde ju en Hanna; hon brukar emellanåt vakna inslingrad i Iphonens sladdar med Iphonen bredvid/på sig, och när jag vaknade imorse så låg laptopen på min andra huvudkudde. Minns att jag var cepeeetrött men ändå ville lyssna på musik när jag lade mig, och lade den där för att stänga av den senare, men jag hann aldrig komma så långt innan John Blund strödde sand i mina ögon. Förvånande att jag inte råkade knuffa den i golvet i sömnen, egentligen

Det ENDA negativa med kvällen var kvällens DJ, han hade fan noll känsla för DJkonsten känner jag. Ibland var det fan pauser som var alldeles för långa, och han teasade publiken med att sätta på bra låtar för sedan byta när det blev som bäst (?) och alla misstag han gjorde ledde till att publiken blev förvirrad och mindre taggad.

ÅH ska fan bli DJ och visa att man ej behöver rapea denna sköna konst.



Ps. Kvällens fail: GLÖMDE DANSA HAMSTERDANSEN!!! Ds

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

ÄGIG FEKKE INDEED!!!!!!! sugig DJ håller med...

2010-04-04 @ 15:25:43
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0