here today, gone tomorrow

Cha cha alla miljoner läsare, have missed ya a lot, myeeez!

Klippte mig igår som jag eventuellt nämnt, och resultatet blev... ja får man säga så?: micke micke brae. MYCKET. Frisören var för övrigt kung, hur skön och cool som helst, vi diskuterade fjortisar/stekare, tauteringar, Umeås döda uteliv etc.

Eftersom rätt stor del av håret är borttaget om man jämförde med hur långt det var innan, så känns det lite ovant. Failade därför ashårt när jag duschade idag; överdoserade schampoo & balsam som fan haha. Btw jävligt kung att kunna ha en liten handduk istället för en badhandduk när man har hår-torknings-turban, I like it!!!

Nu taggar jag nästa månad då brosket i mitt högra öra skall penetreras av en kanyl och diverse metall. Kingen!

Tänkte plugga cepeeemycket idag. Istället dankade jag, spelade massa piano, promenixade med solglasögon EFTERSOM DE BEHÖVDES EFTERSOM DET ÄR SOLIGT EFTERSOM VÅREN ÄR HÄÄÄR

Jag oroas över hur mycket jag egentligen bör plugga detta lov, och hur lite jag kommer ha åstadkommit i slutet av nästa vecka.

Eller nej förresten, jag oroas ej. Jag lever och jag mår bra och det är det viktigaste!
Nu ska jag bege mig till Emzangurl och pussa på kattungar samt se film


Charåååå

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

ASNICE FRILLA!!! synd också att vi inte var hos pappa bara så du inte fick träffa kisseungarna :(

2010-04-05 @ 13:23:58
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0