majblommiz

Idag gjorde vi ett psykologtest med klassen, för Tinika, Louise och Noreas psykologiarbete. Jag, Mikaela och Hanna skulle berätta var sin historia inför alla andra, sedan skulle de avgöra huruvida varje enskild historia var sanning eller lögn. Jag sög. Det positiva = nu har jag det, som väntat, verifierat att jag är sämst på att ljuga! Jag gillar inte ens att ljuga så det är ju lika bra, egentligen ;PPppPP;Pp

Jag, Emma och Hanniz chillade på stan efter skolaN. Åt årets första mjukizglazziz på apiz, det ASÄGDE. Sedan köpte jag en majblomma av nåt kid. När jag skulle betala flög massa kvitton ur börsen (jävla Umeåblåst) och min första spontana, verbala yttring var föga förvånande: "HORA".

Är jag en dålig människa för att jag besudlar oskyldiga små barns öron med dåliga ordval? Tål att tänkas på




GRATTIS TILL LINNIZ MIN FINA VÄN PUSS PÅ DIG

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack gumman!!!!!!! puss puss

2010-04-21 @ 08:53:06
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Monica

Haha! Att du bara skriker ut hora mitt framför små barn! Hahahaha, så jävla kul :D Bra förebild du är :P

Jag har också invigt våren med att förtära säsongens första mjukglass! Gott vare :D

2010-04-21 @ 13:43:23
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0