management


Spotify är ena snikna jävlar. De drar ju denna hela tiden: "Åh neeej - du kommer aldrig kunna lyssna på detta album om du inte skaffar premium nuuuu", och när man trots informationen man nyss givits ändå söker på albumet i fråga, så kommer man åt det hur lätt som helst. Därför lyssnar jag med glädje på MGMT's nya album (Congratulations-2010) trots min avsaknad av betald "exklusivitet"

Albumet är bra för övrigt, så ni era gamla MGMTrävar: lyssna på, bara lyssna på. Det känns inte lika sommartaggande som Oracular Spectacular. Mer lugnt, experimentellt, eftertänksamt. Goody goody anywayz







Kl 10.15 imorgon försvinner mitt hår. Åtminstone på ena sidan af mitt hufvud. Kanhända att jag blir nöjd med resultatet; i så fall ska jag försöka lägga upp en bild här. Håll utkik va!!!

Byeeeez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0