rekord i astråkigast inlägg kan vara en värdefull bedrift

Helgens insikter:

Att snylta allt på fekke äger, politiska debatter på fekke äger lite mindre (man kommer absolut ingen vart samt att det förstör stämningen rejält), provokativa gester (ex låtsas-heilande) skall absolut alltid ifrågasättas oavsett situation, VAD FAN ÄR CARLSLID???, The Small Faces är nice - älska psykedelia 4-ever, att Tjenare Kungen fortfarande är lika bra, att man varje år luras att tro att våren är kommen för att sedan begravas av snö once again, att jag någon gång SKA jobba i en skivbutik, att årets majblomma är vårig

Och min Londonlängtan går verkligen aldrig över. Måste således råda bot på detta, hoppas att det ej dröjer alltför länge.




Har skickat medlemsansökan till Djurens Rätt nu. Förstår inte riktigt varför jag väntade så länge med det, ganska stupid of me (har ändå varit vegetarian i ett år nu, och varit intresserad av djurfrågor ännu längre). Det är bra att sådana organisationer bedrivs i alla fall.

Well well, nu ska jag påbörja Zigenerska av Katarina Taikon, tror att det kan bli mycket intressant. Återkommer med recension senare, eventuellt.

Ha en trevlig danksöndag, glöm ej att helga vilodagen!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Emma

bra insikter vännen!! dock blire fan ingen vilosöndagshora för mig, pa100, gitarr, saxofon, nukohemprov och matte ligger mig i röven!!!!!!!!!!!!! KNULLAAAAA

2010-04-18 @ 11:31:24
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0