the correct term would be: fucked up

Händer måste vara nästan vackrast när det spelar på ett piano (alternativt annat instrument), slog det mig idag.

Det har gått relativt halvdant hela veckan, men idag, när jag varit som allra jävla tröttast, så gick det finfint att spela konstigt nog. Älskar när man får den där speciella känslan i fingrarna; the flowing. Synd bara att jag endast har ett sämst piano att nyttja det på, men det är en annan historia

Pappa kom nyss in och ville lära sig vad "dissa" betyder. "Betyder det att göra någon ledsen? Kommer det av disappointing?". Funderar över vilka ord jag kommer fråga mina barn (om jag får några) om. Hoppas det blir en massa, asfula slangordsjävlar. Språket är till för att utvecklas!!!

I och för sig inte en nyhet: Men jag vill bara klargöra för eder alla att Arbetsmiljökunskap förmodligen är den mest värdelösa och onödigaste kurs man kan läsa. Kunde inte Sve C varit obligatorisk istället, eller KuHi B (som för övrigt inte ens existerar, jävla NuKo...)

Heeey Joe


Rätt längesedan, när jag tänker efter


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där känns som en café station-cappucino-bild, säkert tagen med mig :}

jag vet inte vad NuKo är men det låter fascinerande....

Vi måste träffas snaaaaaaaaaaart ;D

2010-04-17 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0