tråkiz

Blev helt plötsligt bara så jävla uttråkad/rastlös. Vad passar väl bättre då, än att idka horbloggning. Försökte spela piano, det gick ej. Jobbigt när man är astaggad och det bara blir fel. Vill inte sitta vid datorn. Vill inte se film. Vill chilla med people men orkar inte. Orkar inte chilla själv ens. Och ingen bra musik finns det för detta tillfälle

Har kommit till randen när plugg är det enda alternativet, vilket också kan vara ett klokt alternativ med tanke på hur mycket skoläckel jag ignorerat nu, de närmaste 3 månaderna.

En positiv sak är att cykelperioden är hääär nuuu, vilket jag utnyttjade idag. Att cykla är fan ett underbart nöje, en skön konst. You just have to love it, don't you!






















Men man blir bara rätt lycklig över sina kompisar trots all bitterhet: "ska spela unicorn istället för att plugga till provet imorrn"

Fan vilka kloka människor jag känner. Det gör mig lycklig.

PS Imorrn tatuerar sig Monka, är sjuuukt tagagd å hennes vägnar!!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0