Den 105:e dagen

Älskar egentligen när dagar börjar dåligt (man är bara allmänt asirriterad, trött och dryga saker försämrar ens mood), för då vet man att det oftast bara går uppåt resten av dagen. Med andra ord rätt kung egentligen!

Tips på lyssningsvänliga album till fenomenet tupplur/powernap, utan inbördes ordning:

Pudel
- Frida Hyvönen
In Our Nature - José Gonzalez
Kåldolmar och Kalsipper - Nationalteatern
Free (1969) - Free
XX - The xx
Changing Of The Seasons - Ane Brun
Unplugged In New York - Nirvana
Nashville Skyline - Bob Dylan

Alla ovanstående finns på spotten, utom Nationalteaterns och Bob Dylans. I'm sorry och 2 bad 4 U att de raderar musik allt eftersom, dem jävlarna...

walk the walk, djeeez


PS Ett år sedan nålen penetrerade huden i min läpp, yeeeey GRATTIS osv!!! Taggar maj då jag piercar mig nästa gång, jaaaa <33345 DS

Kommentarer
Postat av: Oscar

Tutti = Alla

Frutti = Frukter



(Italienska)



Peace

2010-04-15 @ 17:06:43
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Ahhh, se där se där, tänkte väl att någon av mina kunniga läsare borde ha koll! Tackar och bockar, mitt eviga undrande är härmed över.

2010-04-15 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0