vita ormar och sånt

Lyssnar på Whitesnake och får nostalgiska, somriga känslor. Alltid när jag hör heavy metal så tänker jag på min älskade SYSTER (just4U, emma). Inte så konstigt med tanke på att hon hela livet lyssnat på asbra metal.

Är i världens pianoperiod nu, har spelat piano varje dag under en väldigt lång tid nu. Känns skönt att jag äntligen uttrycker mig genom musik, det är nämligen det finaste som finns i detta  jordeliv, skulle jag tro. Ska lära mig en låt som jag ej minns namnet på imorgon i alla fall hade jag tänkt

Kanske bliiir... KING

Är ledig imorgon som vareviga måndag denna termin, men eftersom cykeln är fixad at last, ska jag nog premiärcykla den och tänkte då ta en schväng till Midyard. Så ni som har hål kan gärna ringa mig så seees vi!

Godernatter glöm ej att pussa era katter (ursäkta mina dryga och tråkiga rim men jag har.... tråkigt. och jag är dryg)

Kommentarer
Postat av: Emma

har aldrig lärt mig vad din syster heter :-S :-S :-S eller hon kanske heter syster?? :-S :-o

2010-04-12 @ 21:11:26
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0