wasted time?

Vill att nålen tillhörandes min LP-spelare skall bytas ut so that I can use it again. Dessvärre tror jag inte att den kommer byta sig själv, ganska synd...


Idag hände tre dryga grejer:

1. Fick ETT poäng ifrån G på äckelnkprovet. Föga förvånande eftersom jag ej pluggat, men samtidigt sviiidigt att tvingas göra omprov pga ett jävla poäng

2. Köttisarna råkade äta för mycket veg.mat = tre potatisar samt sallad till lurre för min del. Det ägde extra mycket när middagen inte blev förrän vid sju :D:D:D

3. Punka på min cykel med ny slang = GÅ hem sent, hungrig, bärandes på tungizdatorn :D:D:D

MEN jag låter mig inte nedslås; jag träffade mina älskade klassisar idag, jag presterade bra ifrån mig på Sam.B för en gångs skull (den mest intesiva pp jag gjort) och jag fick det stora nöjet att bevittna när Monicas underbara tatuering blev till. Satt kvar hela sittningen vilket jag inte ångrar, det blev sinnesjukt jävla cpsnyggt! Den kommer du med stolthet och glädje bära hela livet, gumzan!

Nu ska jag duscheliduscha och äta, gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0