bloggish bloggish nu föder jag dig med än mer text och än mer skit

Bara en av många guldklimpar man kan hitta ute i ~~cyberrymden~~ när man  ~~surfar~~ :

"Det är bättre att vara svart än gay,
för är du svart så behöver du inte
berätta för din mamma."




Sen kan jag väl rent allmänt bara påskina hur glad jag blir när jag tänker på den annalkande hösten. Hösten är min absoluta favoritårstid, alla gånger om. Blir som pånyttfödd eller dylikt. I höst ska jag promenera, spatsera, flanera fantastiskt mycket. Hösten är så vacker att man blir ledsen i hjärtat när man tänker på att man inte har någon ordentlig kamera att föreviga den med. Men någon gång.

Kommentarer
Postat av: Monica

HAHAHAHA! Jag skrattade gott åt citatet längst upp :D

2010-08-10 @ 19:20:41
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0