fino

Jahapp, då hade man en egen e-mailadress till universitetet aktiverat nu. En e-mailadress som alla studenter har. Är jag student? Ja, konstigt nog så är jag det. Det har inte riktigt gått upp för mig ännu, att jag inte ska lalla runt i Midgårds kaffa med kaffe och lakritsfudge i händerna denna höst.

Jag skall istället spendera tid i Samhällsvetarhuset med likasinnade. Kanoners!

Nu måste jag bege mig i sakta mak, skall göra mig i ordning för att träffa systra mi. Ska bli niiiice (:





Detta är inte min syster. Men jag hade ingen lättillgänglig bild på henne, så min bror får symbolisera henne tills vidare. Same shit eller


OCH ps: kan mina katter sluta hata varandra?! Får ju hjärtattack hära när de oprovocerat attackerar varandra så att skriken ljuden. Är inte partisk, det är synd om båda. Skall fixa det. ds

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahah men åh nej :( hatar dom varandra ändå?

2010-08-12 @ 16:32:50
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

det är bibbi som är cpskadad

2010-08-16 @ 20:04:28
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0