fredagen som inte slutade som den borde

Vill supa i gott sällskap och dansa till elektro.

Varför gör jag inte det för?!?! Ehhhh kanske för att jag bor i en stad med DÖTT alternativt uteliv, det skulle kunna vara en liten förklaring.


Hatar schitzospotify, de tar bort Arcade Firealbum samt asmånga låtar från Justice, och lägger till, och tar bort. Just i denna sekund finns gladeligen 2 (!) Arcade Firealbum samt hela Justice. Man får passa på att njuta för det lär garren vara borta imorgon eller så.

 

Imorgon skall jag och denna tönt beskåda den historiska invigningen utav Botniabanan, vid Umeå Östra. Jag skriver tönt som hämnd för den hemska skrämningen hon lät mig genomlida i eftermiddags, då hon helt plötsligt stod i den mörka halljäveln tyst som ett cp när jag gick ur mitt rum. Seriöst, har fan aldrig blivit skrämd någon gång i mitt liv! Det var onekligen en traumatisk upplevelse.

Efter några min hade mitt hjärta och psyke återhämtat sig dock. Så då for vi och konsumerade.

 

Men apropå invigningen av tågbaniz; ni förstår väl att jag beger mig dit för att få den stora äran att trycka H.M Konungens värdefulla hand? Jag är så mycket royalist som man kan bli. Fast nu skojade jag jättemycket, jag hatar monarki och vill bara ha gratisfika (vem tackar nej till gratis kaffe?!). Kommer äga!


Kommentarer
Postat av: /innehavaren av denna blogg

ps jag hatar republik också. jag hatar ALLT!!! ds

2010-08-27 @ 20:22:06
Postat av: Emma The Queen

du älskar diktatur :-)



ps. jag har skrämt dig många gånger, spela inte tuffing här i bloggen för fan!!!!!! ds.

2010-09-06 @ 21:15:51
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

diktatur är den enda hållbara samhällsformen :-)



hahahaha, du skrämde mig senast i söndags (U)



jag är avslöjad!

2010-09-06 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0