Jane

Hej hej hallå dagboken

Hemma från Stockholm, från Stockholm hemkommen. Hann t.o.m en oplanerad sista kväll med Hannizgurl igår i Farsta samt på Dovas, lav ya gumzan <3 Gillade även survaktens skepsis i ansiktet när han kikade på mitt leg. (för er som inte vet så ser jag ut som ett tjockt, fult miffo på det. sen är jag dessutom ynka 13 bast på det också så det säger väl en del)

Men jag kom in ändå såklart :)

Känner hur tröttheten sprider sig till varenda cell i min arma kropp. Men mitt sinne är på topp, själen ren och fin. Jag skall jobba mitt första riktiga jobbpass som personlig assistent imorgon, 22 h i sträck är det som gäller. Ser fram emot det, och jag hoppas att det går så fint som jag önskar.

SEN: ONSDAG -WINSTONBOY!

Gudis, vad jag längtar! Ska pussa på honom tills ingen morgondag funnes. Gosegubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0