Lördagen den 7/8-2010

Försökte power-nappa. Men tinnitusen satte lite stopp för det. Brukar aldrig störa mig annars, men det var som lite drygt nu. "Schhhhjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhh"

Så isället lyssnar jag på Radio Dept, skall tagga nagelfixning och tagga kvällen som kommer att bli AWESOME. Ska träffa min kära bror Amandus som jag inte sett på tusen år, grilla, sen drar vi på Plector och se min andra kungkungkungbror schpiele.

Men i alla fall, känner mig på snällt humör så här har ni två diktjävlar, den nedersta lite mer oseriös men det är fan niceig haha!





Hyllning till natten


När döda timmar

är som mest

Det är då man lever bäst.

Vindstilla magi,

likställd med fantasi.

Luftens fukt,

odygdens brist på tukt

Allt kan göras.

Allt kan skiras.

Allt kan införlivas!

Önskar ibland att

det för alltid fick förbli natt.

 

Kaffe


Varm porslin

Varm ånga

Mina smaklökars längtan du lyckats fånga

Så bitter i samband med svart beska,

sprider glädje utan att fjäska

Så renodlad och underbart perfekt.

Tillsammans blir vi fan en sekt!

För alltid så glad att jag fann dig,

tänk all den lycka du givit mig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0