munchiez utan föregående aktivitet

Vill ha:

Saltlakrits
Hallonmumrikar
GOTT lösviktsgodis (dvs det jag valt själv, ingen jävla lysmelk och sån skit)
Cream Cheese-chirre
Brieost
Bavaria Blue (blåmögelost)
Gräddädel (grönmögelost)
Saltiner
Honungsmelon
Nektariner
Gröna vindruvor
Ben & Jerka
Hårdkokt ägg
Färskpressad apelsinjuice
Prästost
Rödlök
Ruccola + Balsamvinäger
Stekt Halloumi
Sesamnuggets
Västerbottenspaj
Trocadero
Whisky
Laxlasagne (hej veg men jag skulle ju aldrig drista mig till att äta det som ni förstår)
Smörstekta champinjoner
Smörstekta kantareller
Blåbärspaj + vaniljvisp

Kul att jag inte har en endaste pinal av ovanstående i min ägo. Faktiskt väldigt kul!

GE MIG SALT, FETT OCH SOCKER!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

gumman :(

2010-08-15 @ 17:37:48
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0