nattbloggish

Imorgon skall jag införskaffa en BRA spray, är fan så less på alla skitsprayer som florerar överallt all the time. Då kan BlåVitthoran slänga sig i väggen. Borde egentligen tända eld på den. Fast det vore väl inte så smart med tanke på att det förmodligen leder till någon slags explosion

Vilket i och för sig är det enda rätta ödet åt den jäveln





Spelade ett demo på något skräckspel på PS3 denna afton. Fattar inte dealen med sådana spel; varför är det roligt när alarmet bara går, tiden tickar nedåt och man har ingen aning om hur, varför eller vad man skall göra åt det - samtidigt som man blir söndermejad av flygande ammunition och fula zombies?! Det blir bara: "NEEEEJ MEN VAAA, VAR FAN KOMMER DE IFRÅN VAD SKA JAG GÖRA HALLÅ VAD GÖR MAN JAG KAN INTE GÅ NÅGONSTANS DE FÖRFÖLJER JU BARA MEN HALLÅ NEEEEEEJ SLUTAAAAAAA!!!!!"

Var är nöjet? Kanske är jag som faktiskt BORDE ha fötts 1949 som jag alltid säger. Tekniskt relaterade prylar blir aldrig ma thang. (Vill dock bedyra att jag älskar NES och SNES oerhört mycket. Det bemästrar jag även!)

Men ETQ och Mollsan fick väl i alla fall ut någon form av nöje av det (eller kanske missnöje, rent utav)



Nu ska jag ÄTA

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

de jagade dig förmodligen för att du var SÄMST!! du skulle sett när molly spelade det, hon klarade ju ut demon ;--)

2010-08-18 @ 11:56:43
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

bara för att hon nördar in sig på sådana spel tack vare nils! = hon hade ett försprång!

men jag klår er alla på mariokart vilken level som helst anytime, säger bara det! kom hit ba, så kör vi!!!!

2010-08-18 @ 13:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0