orkar inte fantisera ihop en rubrik.

Serri var FAAN är den?! Nu blir jag cpjävla lack på riktigt, ÅHHHHHH


 

Skivan på bilden alltså. Gone with the wind osv. HATAAAATATATATATTAATATATATTATA

 

Imorgon får jag i alla fall mina piercingar jag beställde, roliiigt! Rekommenderar denna sida, coalcreek , starkt för er som vill köpa billiga piercingar smidigt, man får dem på bara en/två dagar.

 

Kan även informera om att min dator är en hora. Ska leta efter en yxa, mitt temperament kommer snart behöva ett verktyg av det slaget.

 

PS Yxa är för övrigt ett nice ord upptäckte jag nu. Säg det högt. Det är hårt och kraftfullt, kort och koncist. DS


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hahhahah ASkul att jag faktiskt sa "yxa" högt för mig själv när jag läste det där, lät hårt och kraftfullt faktiskt

2010-09-06 @ 22:11:39
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

haha nice, ja säg ju de! ska börja säga det helaaaa tiden fr.o.m nu



YXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXA

YXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXAYXA

2010-09-06 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0