You stopped making sense.

Sitter här och funderar över varför det tog 18 ½ år innan jag upptäckte Radio Dept. So stupid of me. Detta är magi.

Jag började 10.30 idag och keeps goin' until 10.30 imorgon - med vetskapen i bakhuvudet om att jag missar det ENDA tillfället med 18-gay-klubb i Umeås historia, samt Kiwi Maddogs sista spelning på Scharinska på ett bra tag.
 
Men jag bryr mig typ inte, är så lycklig över att jag har världens bästa och mest givande jobb, med världens bästa brukare och kolleger. Idag har jag: promenerat kring Å-hem centrum i solen, haft massa intressanta diskussioner om allt mellan himmel och jord, lagat god mat, städat, lyssnat på fin musik, läst Karin Boye högt (är typ poesiläsarN, får fan värsta inlevelsen haha), och massa annat chill. På JOBBET liksom.

LOVELY.



Taggar höst, my favourite likzom ba

Kommentarer
Postat av: molly

radio dept. äger

2010-08-07 @ 01:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0