barabappapa

Glömmer alltid bort att man fan inte kan blogga med jävla chromeskiten. Sjukt drygge att jag alltid börjar skriva inlägg på den webbläsarn. Men det gör inget *gläds åt att fenomenet copy/paste existerar*.



Det finns inget man blir lika lugn av som att spela piano. Varför gör jag det sällan



Nu ska jag göra något som jag inte heller gjort på länge: Lägga mig i soffan alternativt sängen och lyssna igenom en hel skiva. Det finns få saker som är lika nice som att bara ligga och lyssna på musik utan att göra något annat samtidigt. Skulle kunna göra det en hel dag. The best thing in life osv

Sen blire ~~*~fekke~*~~



Zaknar el hermano till höger nununuuuu (nog för att han te vänster också är bezt - men han träffar jag ofta som tur är!). Han är en sådan där drygrolig person som man behöver ha i sin omgivning. Tur att han köm hem den 18:eeee. LÄNGTAR

(Och nej han är inte Marilyn Manson för jämnan, det var inför något uppträdande på kulturnatta 2008)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

saknar han i mitten (L)

btw, man kan ju alltid spara inlägget opublicerat i chrome, logga ut, trycka upp internet explorer, logga in och fortsätta skriva :----)

2010-12-04 @ 23:22:48
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0