in the court of the crimson king

Älskar min finaste, vackraste, gosigaste gosekisse. Han ligger bredvid mig nu och spinner så duktigt. ~~Chillin' with tha kitteN~~. Åhhhh nu rullar han över på rygg, gubben <3 Alla borde få ha en Winston. Åtminstone alla snälla.

Har upptäckt ett för mig nytt band, återigen. King Crimson het' de va. Engelskt band, aktiva större delen av tiden sedan -69. Men jag är bara intresserad av tidigare år, förstår sedan tidigare erfarenheter att den musiken förmodligen ändå är bättre än kommande.

Proggressiv rock i alla fall, gillar man Pink Floyd är detta absolut ett värdefullt tips. Kan även fina likheter med tidiga Genesis. Det är för övrigt samma band som gjort låten 21st Century Schizoid Man, en låt vilken min brors band (Kiwi Maddog) gjort en cover på. Haha lol Ozzy har också gjort en cover på den. Inga fler kommentarer om den...


Jävligt kung låt av King Crimson i alla fall, recommend it:

 

Nu ska jag städa och laga mat, snart kommer hela, stora familia hit då vi ska fira el padre + 4:e advent. Jag och Hillevi köpte en jättefin tröja till honom tidigare idag, kommer sitta som en schmäck vågar jag tro!

 

Tjing tjing /Adventshälsningar från ~~Kizze och jag~~


Kommentarer
Postat av: Anna

Hällöo!

Du, jag mejlade till Scharinska (eftersom jag tar mitt ansvar som desperat 19-åring). Såhär skrev jag: Hej! Jag undrar bara, när ni har åldersgräns 20, är det året man fyller eller från och med dagen man fyller år?



Och jag fick svaret:

Hej! Vi kör med året man fyller 20år på samtliga våra arrangemang.

Ses.

/fred



SÅATTE PARTEY ON!!! :D



p.s kul att jag först tänkte "ofta han heter 'Fred'" innan jag förstod att det menades fred. d.s

2010-12-19 @ 20:52:00
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: hej

Kingen med nya musiktips! He gillas va.



Och visst är det från året då man fyll år på scharren! (Syftar på kommentaren) KUL att ni 91.or kan joina nu efter nyårééé

2010-12-19 @ 23:01:05
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggissssh

Anna: Gumman! Gudis vad bra att du verifierade det, så att vi med säkerhet vet hur lagarna står och ställer. Detta innebär: PAAART-A!!!!!! Så SJUKT NICEISH



ps Haha, fred heter man fan ej. Vet dock att en av Scharreägarna heter Fredrik Fagerlund, Fred kanske e hans shortname ;););) Eller så är denne människa som nu svarade bara en väldigt cool "peace"-person. Eller båda???? ds



Monkaaa: Kul att du tycker det gumman :) Tycker själv att det är kul att läsa samt skriva om sådant, så det kommer jag fortsätta med. Sjukt synd att King Crimson ej finns på spotten, som med alla bra gammband....



Jaaaaa, nu fåru med hela 91:a-gänget gumzan, kommer bli ett finfint år <333345! (Fast du och jag har typ vart på Scharren 2-3 ggr tillsammans? Älskar mina bröder)

2010-12-19 @ 23:37:06
Postat av: Anna

That IS true... Han kanske kallas Fred! Stackarn! Tänker bara på Fred i Scooby Doo.

2010-12-20 @ 01:27:26
URL: http://typinte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0