lovely isn't it

Tentish är klar. Hur FAN gick det till? Nördigt nog vill jag slutligen säga; fyfan vilken rolig tenta (obs är serri). Förmodligen den roligaste tenta detta liv kommer att erbjuda. Skall dock korrekturläsa osv osv såklart, men det sparar jag till imorgon.

Firar med att lyssna på Marilyn Manson på HÖG volym (fu mina äckliga technogrannar här fååår ni hoppas ni har salstenta typ 07 imorgon) trots att alla hatar honom. Jag varken hatar eller älskar honom. Jag snarare fascineras av honom.

Men nog om detta.



Bjussar på en gammal klassiker:


Kommentarer
Postat av: Monica

åhh Marliyn Manson, det var längesedan! Vilken nostalgi! Alla möjliga känslor och minnen a la hogstadiet skulle absolut ploppa upp! Jag måste fan lyssna på honom snart! :)



PS: hahahha älskar den där bilden! :D DS

2010-12-16 @ 01:00:55
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna blogggg

nostalgi 4-ever indeed <33345 minns ba din mansontisha liksom! göre ba göreee :)



hahahahha men visst är den klockers? ;)

2010-12-16 @ 02:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0