mother's little helper

Ordet makaber är så jävla vackert. Förvisso låter makaber makabert (därav att det passar så bra till sitt syfte) men samtidigt ändå så vackert. Kanhända att det är ~skräckförtjusningen~ som göre.


Nu kom el padre in med ryska LP's fan se gött



Oj pluggish hur gick det med deeeeeeeeeeee (äger på att börja mere vid ~midnattstimmen~)



En av  mina absolut bästa egenskaper är kunskapen om hur man lyckas se drogad/ASsliten/dank/bakiz ut på bild fastän man int' ereee. Eller e man???????????:PPPPPP (denna bild var dock inte mitt bästa exempel för att styrka denna tes men aja)

happens all the time iaf. stupid face

3 parenteser rymdes runt 9 meningar, katchhhhinG


mvh/ the one and only parentesarfilliezzz

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

går inte så bra med genuspratveckan va? ;) står "man" typ överallt hehehheheh..... fin bild på dig faktiskt trots att du ser drogad ut!!!!!!!!!!! puss

2010-12-08 @ 15:47:28
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit azå. Nr till brudN på bilden lrrr? Gillar avdankade gurlz. Dom e kul.

2010-12-08 @ 18:24:17
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

etq: hahaha du har så rätt min käre kamrat. eftersom att ingen annan försöker så blir jag fett opepp vilket leder till att jag knappt tänker på det i tal :( men skall försöka styra upp skriften åtminstone, lovaaar. tack vännengumzan love ya pussinussi <3



anna: shitpommez!!! kika i telebokN i mobben under F to the illie så kansk' du finn' nå intressant? jaa, kanhända de har sin charm på nå vänster. även om de skriker högt av tortyrfyllt kaffespill i hela lindellhallen

2010-12-08 @ 20:43:39
Postat av: Anna

O to the MG. Min mobbetelefonbok visade sig vara en guldgruva.. Funtar på att döpa om dig till "AAAAJ FITTAAAAA-tjejen", så jag vet vem det handlar om..

2010-12-08 @ 21:05:12
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

Sicken tur, sicken tur! Guld e la bra att ha va. Haha, känns rätt befogat efter dagens scenario, så jag kan bara säga: Kör i vind!!!

2010-12-08 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0