och kissen ba stegra

Ibland vill man blogga. Fast sen kommer man på att man har absolut ingenting att blogga om. Så kul var livet, va


 

Igår såg jag i alla fall TMNT för första gången på ca 10 år, med brushaaan och brushaaan. Insåg hur obefogat det varit av mig att i alla år haft Leonardo som favizturtle, han är inget mer än en tråkig ledare. Jävla lam man var när man var liten.

 

 

Nu skall jag bege mig till Sofiehome. Tänkte ta med lite glöggish också, fan vad ädelt

 

Sofia styr upp mitt pluggande imorgon. Sådan tur jag har som  har vänner som styr upp tillvaron när man inte är för slacker att göra det själv <33345 Det är la fint!

 

hejzing


Kommentarer
Postat av: Annieyo

Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles, Heroes in a half shell, TURTLE POWER!!!!!!!!

2010-12-28 @ 00:47:20
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

TURTLE POWAHHH!!



Den bästa powern av de alla, utan tvekan!



Brushan skickade introlåtN via blåtand till min mobbe, nya ringsignalen FÖRMODLIGEN

2010-12-28 @ 02:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0