och pappa sa att det är värt att leva, det är värt att leva

Cha cha bloggen!


Den här dagen har varit väldigt speciell. Men insikterna som livet hela tiden ger en är så väldigt värdefulla, därför betyder alla ögonblick så otroligt mycket. Det är nog få saker som jag är så lycklig över som min fantastiska familj, en lika stark enhet får man allt leta efter. Trots viss skit så finns alla alltid där, och det vet man. Det uppskattar jag så innerligt. Enormt.

Och jag älskar Laleh.

Imorgon skall jag jobba. Ska upp om ca 5 h, ägigt och kul. På riktigt, jag älskar att vara personlig assistent. That's just me. Sedan blire pluggish, och efter det beskådan av Lovas medverkan i Cleos rapprojje (projekt, stupid ones). Är fett taggish på att se c00lah_b-rudar rappa. Kommer äga

Har nog några intressantare blogginlägg på g längst in i hjärnvrån, så vänta någon dag - kanske kommer det något förmer en detta pretto/tråkiga/töntsentimentala inlägg. DET FINNS MER




(fint med delad lugg och bekymrad min eller HUR)

Tjing tjing nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0