step by step

I väntan på att min bror skulle komma hit för ~~professionell klippning á la Filliez~~ så var det värsta filmscenen. Stod nyduschad och kikade i spegeln och tänkte att jag fan hatar för långa luggar. Min relativt nyklippta frill har återigen börjat likna Salanderluggen och det är jobbigt för sikten.

Så cutcut och nu ser jag ut som en jävla Beatlesnörd. Och det är jag ju också, så det är ytterst passande!


Min bror har varit här i ca 12 minuter och han har redan hunnit driva mig till vansinne 3 ggr. "Vad irriterad du är hela tiden hahahaha" "EHhhhh OKI jag var på fett bra humör innan DU kom hit, gå hem!!!".

Tur att pappa är i Sthlm så han slipper höra oss dryga :P:P:P:P:P

Nu ska jag klippa hans jävla hårdrocksfrill. Ska "råka" faila så att det blir fult, hehe.

Skoja, så dum e ja int'.


AJA herråpppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0