purple rain

Varför flög tanken genom mitt huvud: "Borde köpa en Roxetteskiva. Det måste man ju ha i sin samling". Eller alltså va, min relation till Roxette är fan dubbeltydig. Båda gillar/hatar dem. Per Gessle är ju ett jävla dräggäckel. Men...skivan...kanske...måste finnas ändå? (pga deras inflytande för svensk musikindustri bla bla bla. Fast jag hatar iofs industrier????).

Aja, ska hur som inte konsumera mer nu på hela dec., varken Roxetteskivor eller annat (bortsett från kaffe, öl, mat, fika såklart. (men det är ju införstått)), hade kollat fel på kontoutdraget jag gjorde tidigare idag = jag köpte mer än vad jag egentligen kanske borde har gjort i ett långsiktigt tänkande = sjukt ÄGD :D:D:D:D


Äsch, köpte saker som ändå behövdes, bättre köpa nu än sedan.


Men likväl; den där shoppingeuforin man alltjämt fick för några år sedan, bortblåst. Likgiltighet är det enda jag förnimmer. Som om man vore en äcklig bortskämd snorunge som är så van vid att alltid få allt den pekar på att den aldrig uppskattar något. Lyckligtvis var den bakomliggande orsaken till min likgiltighet ej av den karaktären

Kommer för övrigt alltid minnas kissen vi träffade på ö-malmish idag på ~genuspromenixen till stan~. Hen var lik Storkisse. Love ya kissen hoppas du int' frys' inatt <3<3<3


Den riktige Storkisse i egen hög person. Saknar dig finisgubben, varje dag.

/ mvh kattklapparN

Kommentarer
Postat av: Sofia

SHIAT

Jag trodde du tog med dig katten hem! Den såg ju ut så där :O

2010-12-10 @ 08:51:30
URL: http://ericaskusin.blogg.se/
Postat av: /fillieyo

Jaaa, blev fan förvånad själv över dens likheter med min älskade lille gubbe. Blir alltid glad när jag stöter på kissemissar som är lika honom, spec. nu när han tyvärr inte lever mer.



Så charmig teckning!

2010-12-10 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0