om ett år eller två

Lyssnar igenom Daft Punks nya album; soundtracket till den nya Disneyversionen av Tron. Ehhhh datoranimerade samt otecknade Disneyproduktioner (gissar på att denna är datoranimerad dock, vet ej) är inte min kopp av te någonstans (gillar bara old-school-disney-classics).

Men jag är väl en liten elektronörd så vad gör man. Om man nu väljer att se filmen ifråga så lyfter säkerligen soundtracket upp den en del. Gillade spåren End Of Line, Rinzle och Disc Wars. Eller End Of Line var det enda som var niiiice. Men man kan ju alltid lyssna på albumet om inte har något bättre att lyssna på...ja. Albumet hittar ni på spotten.




elektrogumman, f.d brunhårig. eller f.d, jag är ju brunhårig innerst inne. men det täcks med SVART SORG

skoja ingen sorg


vi har typ "jullov" efter fre???? vad hände med det???????? värt?????????

nu ska jag marinera quornfiléer, språka med min besökande bror, samt skriva en födelsedagsdikt åt far. det förtjänar han.

tjingz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0