ztudentlevernet å sådär

Fick nyss mitt första VG i universitetsvärlden. Betygssystemet ser ut så här:

U = underkänt
K = Komplettering (dvs man måste ändra på vissa delar för att få godkänt)
G = Godkänt
VG = Väl Godkänt

Hatar folk som skryter, det är således inte syftet med detta. Men det är bara skönt att få lite ~vind i seglen~ nu inför nästa hemtentish, som jag FAN ska göra så jävla bra. Ni ska bara veta hur jävla bra den ska bli.

:):):):):):):):):):):):):):):)

Gudars, jag vill vara student för resten av livet. Så underbart, så underbart.

Välkomnar även mina vänner som startar sina första uni.kurser nu till våren till denna fantastiska värld. *Längtar efter att kunna sitta med Emma/Molly/Linniz (om nu alla ska gå?) i Café Lindell och prata om våra lärare/kurskamrater/litteratur/tentor etc*

LOVE GENUS LOVE UNIVERSITY HERRÅP

armar e ju bra å ha, tur

To do list innan jag slutar vara student:

  1. Vara engagerad i studentradion
  2. Starta en studentuteklubb med massa göttgött typ indie/pop/rock/elektro/gamla godingar á la 60'ies & 70'ies

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

det går inte så bra med "en", "hen", "henom"-veckan va? ;)



KOMMER ÄGA ATT PLUGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-09 @ 23:55:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: fillieyo

haha nej sket i det idag. kände inte riktigt motivationen när man failar 24/7 ändå!



JA GUMMAN JETEJETEFINT VAAAA!!!!!!!!!!

2010-12-10 @ 00:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0