Highway 2 U

Det är fan sjukt hur mycket mer värda saker jag gör när jag är utan internet. Exempelvis läser jag tre böcker parallellt, jag som läst typ EN bok frivilligt under hela 2009 (läser en skönlitterär och två åt det faktalitterära hållet, kanske recenserar sedan om jag pallar), jag har spelat sjukt mycket piano, målat, utnyttjat min sociala kompetens ännu mer etc

Summan av kardemumman: När man ej har tillgång till internet så HAR MAN ETT LIV. Det är fan värd all abstinens alla gånger.

Har haft en trevlig helg iaf, riktigt nice att Eijavännen hälsade på från Stockholmet, det ägde. Nu taggar jag sportlovet och den förmodade resan till söder som jag och Lova troligtvis gör verklighet av. Jag är ju den enda i världen som aldrig besökt Götet heller, så det är väl sin plats att den delen prickas av på ens "To Do List",


Nu ska jag äta honungsmelon och vindruvor, som den lilla kaninjävelsveggot jag är, KUNG?????

Misströsta ej min bristfälliga uppdatering, det finns många bättre bloggar ute i ~~~cyberrymden~~~ att läsa. I och med att jag själv premmar på cirkus 60 st bloggizar kan jag väl tipsa om några sen eller nåt om ni är schnella


Herrååååååp så länge

Kommentarer
Postat av: molly

varför ska ni till götet:(

2010-02-15 @ 15:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0