♫♪ ♫"Jag är en sten, jag är en öööö" ♪ ♫

HJÄLP OCH HJÄRTATTACK när Beatlesaffischen (en av mina tusen Beatlesbilder/tavlor/affischer på mitt töntiga stereotypa idol-dyrkan-tonårs-rum lol) på dörren attackerar en, när man öppnar den. SCÄRY TYP

Det är ofta som andra band, speciellt förr, referade till Beatles i sina låtar. Som entusiast, är det funnyfunny när man märker att andra asbra artister referar till historiens bästa band. Apropå att jag råkat lyssna på asmånga sådana låtar denna dag och lagt märke till alla refereringar, alltzå

Snart kommer Mollzan hit, hoppas på att få åka med henne bakom ratten, c00lt osv. Sen ska vi serva 50-åringar hela kvällen, blir tjill. Imorgon kommer Hannizz hem till Schweden Schweden igen, kung!

Nu ska jag knyta mina converse och säga morskors

Herråp


Kommentarer
Postat av: Elin E

Vi kollar efter en Sibirisk kisse på olika ställen i länet. Kommer förhoppningsvis att få en nykomling i familjen i vår/sommar =)

2010-02-21 @ 10:52:01
URL: http://ingobingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0