kul med cold??? eh nej

Har precis slutfört en kung lista på spotify, självklart namgiven KUNG (vad annars???). Eftersom jag har skrattat så mycket idag och därmed känner mig extra glad och vänlig blir jag särskilt benägen till givmildhet: Med andra ord, jag bjussar härmed på listan.

Seriöst, har fan haft något fel idag. Sov bara 4 h, så jag har varit halvt borta, vilket leder till skratt åt astöntiga grejer HELA dagen. Hanna var likadan. Och det smittar av sig till våra klasskamrater, så en god gärning gjorde vi minsann också! Som Nisse sa: "Värt med gratisfyllaaaa!" eftersom jag typ kände mig full eller drogad eller dylikt

Vad mer har skett? Hanna och Norris har burit en upphittad låtsaspiercing utan att någon jävel påpekade deras nya utseende, jag somnade på Nk'n, varav Jan:  "Har jag så sövande röst?" (svar: ja), sen har jag och Hilleviiii kirrat present till bror vår som fyller imorrn.

Hoppas Hannizz kommer hem snart, vill se fiiiiilm!!!!

PS Min kropp ligger längst nere på listan nu, när den gör sig sjuk och så vidare. Inte schyrre för fem öre. DS

PPS. Åhhh, vill egentligen vara på Pipes nuuu, trots den sura bartenderns förmodliga närvaro. Nästa onsdag, kidz, då VINNER vi!!! DDS




Kommentarer
Postat av: Monka

Nästa onsdag vinner vi läääätt! Surgubben var inte där ikväll :)

2010-02-04 @ 01:05:54
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0