under my thumb

Jag hällde nyss ut en hel kanna med nykokt kaffe med flit fast samtidigt inte, och när vi skulle göra nytt så strejkar kaffebryggaren. Vad skeeeer liksom???? Detta gillas ej. Som jag sade till Hanna efter att hällt ut det nybrygda kaffet: "Ja, det är ju tur att vi lever i ett västerländskt land och därmed kan brygga hur mycket kaffe till som vi vill!"

Låtom mig aldrig yttra denna fras en gång till i mitt liv.

Idag har jag träffat Linnéa.M, för första gången sedan v. 45 år 2009. Detta innebär att hon innan idag alltså aldrig hade sett mig som 18-åring! Men det äääägde att träffa henne igen, precis som alltid. Min gamla bff, ändå minnen? böles? fekke? Måste styra oftare hur som helst!

Lyckades även av en slump bli haffad av umeå streetstyletjejen, så efter update skall jag länka min nuna från den bloggen på denna blogg. Great fun, indeedelidoodely!


DETTA SKER INTE, VAD FAN BLIR DET INGET KAFFE FÖR DIN LILLA KAFFEKOKARHORA HELVETE SATANS JÄVLA FITTKUK ÅGHHHHHHHH ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. Detta skulle bli dagens första kopp, vilket gör situationen ännu mer ohållbar. Ska aldrig mer dricka kaffe HELVETE DÅ Ds


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

kaffegumman :( men bra att det ordnade sig!



kollade streetstyle, vad vacker du var (L)(L) älskar dig pusspusspussssss

2010-02-01 @ 21:10:42
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monka

Åhhh!!! Inget kaffe = misääääääär, Dödeeen.. jag drack fem koppar idag, så vi kan säga att jag drack minst två åt dig :)

2010-02-01 @ 21:11:57
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0