Listjävel once again!!!

stal denna skit av ETQ, kulkulkul!

Ditt namn?
Filippa
Hur Lång är du? 168 centi säger mitt pass, men jag är tvekis
Spelar du något instrument? piano 4evaaah

Hur gammal är du? 18


Har du några syskon? 4 äldre bröder, 1 äldre syster
Dina första tankar när du vaknar? oftast tagg inför den kommande dagen, ibland även: "MER SÖMN"


Vart befinner du dig just nu? I Hannas rum här hemma (känns konstigt att säga/skriva det! men kul!)
Biter du på naglarna? Aldrig gjort, kommer aldrig göra
Vem är snyggast? Lite klyschigt kanhända, men det är fan i mig Johnny Glad alltså (fast Depp)
Vem vet mest om dig? Mina närmaste friendz
Vad vill du ha just nu? Ingenting speciellt faktiskt, är nöjd som jag är, va
Ditt mål i livet? Uppleva London på riktigt, bli duktig på piano, träffa fler fantastiska människor, skaffa familj, vara lycklig, ha ett underbart givande och kreativt jobb, fika som om ingen morgondag fanns                      

Hur gammal är den äldsta personen du kysst? 28
McDonalds eller Burgerking? Usch, inget????
Sjunger du? Har gjort hela kvällen (kanhända till Hannas förtret?)
Vill du gifta dig? Nej
Kommer du överens med dina föräldrar? Jag kommer överens med alla utom idioter. Mina föräldrar är inte idioter
Din hårfärg? Brun, typ med inslag av rött sen senaste färgning
Skor du hade på dig idag? Mina röda converse jag fick av älskade Jessica <3<3<3
Vad sover du i? T-shirt trosor
Kläder du har på dig? sockar, underkläder, skjorta, jeans, tjocksockar
Favoritårstid? Höst
Favoritmat och dryck? maten jag själv lagar (veg ofc), vatten/kaffe/rött te/iskall fatöl
Hur svarar du i telefonen hemma?
Hallå / Hej det är Filippa
Hur svarar du i mobilen? Hallå / Hej det är Filippa
Sov du ensam inatt? Jappzor
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? Hanna sade: "Jag vet inte, sushi?"
Druckit idag? Vatten, te, kaffe, lättdryck
Vad är det för väder hos dig nu? Klart, lite småkyligt, MASSA ÄCKLIG SNÖ
Drömmer du mardrömmar? det händer. hände inatt faktiskt, vaknade och letade efter den asstora, äckliga, håriga spindeln som jag drömde klättrade på mitt täcke, men kunde icket finna den
Favoritklädsel? kavaj/skinnjacka, snygga skor, stuprörsjeans
Favoritgodis? Saltlakrits. Fast jag gillar inte godis egentligen men


Hur många kuddar sover du med? Dos!


Längtar du mest efter just nu? Människor jag träffar för sällan, konserter
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Nyskurat rum
Saknar du någon just nu? Man saknar alltid några
Vill du ha barn? Ja
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, för då ska jag styra fekke och då blir det reunion för klassen <3<3<3
Är du blyg? Nej, men jag var fasligt blyg när jag var liten
Tycker du att du har fin dialekt? Tycker inte jag har någon dialekt egentligen, men jag pratar väl trevligt?
Har du använt någon hårprodukt? Idag? Schampoo, balsam, hårspray
En bra film? Amelie From Montmartre
Vem får en kram? Alla mina kära vänner
Vem får en puss? Alla mina kära vänner (vet att emma vill att jag svarar Dana här, men glömre bara!!!!)


Sprit, cider, vin eller öl? Mörk öl


Hund, råtta eller katt? Katt
Vad stog det i det senaste sms:et och vem var det ifrån? Inte intressant


Vem ringe du senast? Pappa


Vem ringde dig senast? Hanna


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Vem får en puss? Alla mina kära vänner (vet att emma vill att jag svarar Dana här, men glömre bara!!!!)



Tänkte faktiskt inte på Dana först, men nu gör jag det ;) ;) ;) ;) och erika (L)

2010-02-02 @ 18:23:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0